ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ ΚΑΝΤΖΙΑ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Ε.Ε.
Η ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΝΤΖΙΑ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΥΧΟΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ
Βενετία Κάντζια ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ στην από 29. Απριλίου 2017 Αίτηση διεξαγωγής έρευνας Διοικητικών Πράξεων
Βενετία Κάντζια προς τη Γενική Επιθεώρηση Δημόσιας Διοίκησης
Σήμερα την 11.5.2017, κατέθεσα συμπληρωματκό υλικό προς την Κυρία Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης, το οποίο και επισυνάπτεται στην παρούσα.
Αφορμή γι αυτό, μου έδωσε το συστημμένο έγγραφο Αρ. πρ.: 23443 / 11.4.2017, της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (ΑΑΔΕ) , ΓΕΝ.Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ / Δ.Ο.Υ. ΙΖ ́ΑΘΗΝΩΝ / ΤΜΗΜΑ Γ ́- ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ.
Το έγγραφο αυτό παρατίθεται επίσης, μαζί με τα εύλογα και απόλυτα δικαιολογημένα ερωτήματα, προβληματισμούς, απορίες και σχόλια, που όπως θα καταλάβουν οι αναγνώστες και αναγνώστριες, είναι φυσικό να δημιουργούνται, ιδιαίτερα όταν προέρχεται από μία ΑΡΧΗ, η οποία ήδη από της δημιουργίας της, στερείται πάσης νομιμότητας!!
Θα μου πείτε όμως ότι δεν είναι ….. η μόνη….. απόλυτα σωστό! Αυτό όμως με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να μας απογοητεύει και απελπίζει. Το αντίθετο μάλιστα, γιατί η έρευνα και η αποκάλυψη της αλήθειας σε όλα τα επίπεδα και όλους τους τομείς, είναι ζωτικά απαραίτητο στο δίκαιο και νόμιμο αγώνα που κάνουμε για την Πατρίδα Ελλάδα, τα παιδιά μας, εμάς τους ίδιους.
Τα υπόλοιπα, αφήνονται στους δικούς σας συλλογισμούς, τη δική σας κρίση και ενεργοποίηση.
Τελειώνοντας, γι αυτούς που αρέσκονται να ψάχνουν, μια μικρή επίκαιρη σταχυολόγηση από ενδιαφέροντα κείμενα:
1.http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/blog-post_149.html
Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Το «θηρίο» ήρθε στην Ελλάδα και αρπάζει τα πάντα
Δεν είχε προηγούμενο αυτό που συμβαίνει
Το διαβάσαμε από το: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Το «θηρίο» ήρθε στην Ελλάδα και
αρπάζει τα πάντα
+++ Άρθρο, επίκαιρο και σχετικό με την περιβόητη ΑΑΔΕ!! 2.http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/2030_11.html Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017
«Τελειώνετε με την Ατζέντα 2030 – Συγκλονιστική αποκάλυψη για την Ελλάδα
Το τέταρτο Μνημόνιο θα είναι και το πιο σκληρό
+++ Οι περιβόητες ΑΤΖΕΝΤΕΣ, ξεκίνησαν από το ΡΙΟ το 1991, με τη γνωστή πρωτοπορεία της «ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ» (πρώην Κρατών) που λέγονται «ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ».
Σταδιακά άρχισαν να εισέρχονται στη ζωή μας ύπουλα και συστηματικά και μέσω των ΣΥΝΘΗΚΩΝ και ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ της «ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ» (πρώην Ευρωπαϊκών Κρατών) που λέγεται «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ», από την επόμενη κιόλας χρονιά με τη ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ, για να φτάσουμε στην περιβόητη ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΙΣΣΑΒΟΝΑΣ που μας τα λέει πλέον φανερά όλα!
Για πλήρη ενημέρωση διαβάζουμε και το:
3.http://nea.allnewz.gr/?cat=115 Κατηγορία -Ατζέντα 21
Τι είναι η Ατζέντα 21 που κρύβουν στα φανερά; “Τα μεγάλα μυστικά κρύβονται πάντα σε κοινή θέα”
Τι γνωρίζουμε για την Ατζέντα 21; Σχεδόν τίποτα. Γιατί δεν γνωρίζουμε για την Ατζέντα 21; Γιατί η πληροφόρηση είναι ελάχιστη και διασκορπισμένη εδώ κι εκεί. Έτσι το φρόντισαν. Όμως η Ατζέντα 21 υπάρχει από το 1992, χρονιά υπογραφής της, κι έκτοτε εφαρμόζεται καμουφλαρισμένα, κάτω από ένα προσωπείο το οποίο ονόμασαν “βιώσιμη ανάπτυξη”.
4.http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/coudenhove-kalergi.html
Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017
Το σχέδιο Coudenhove Kalergi: Η Γενοκτονία των Λαών της Ευρώπης το έχετε ακούσει; το έχετε διαβάσει;
Το διαβάσαμε από το: «Τελειώνετε με την Ατζέντα 2030 – Συγκλονιστική αποκάλυψη για την Ελλάδα http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/2030_11.html#ixzz4gqjJ4Tx Z
Το διαβάσαμε από το: Το σχέδιο Coudenhove Kalergi: Η Γενοκτονία των Λαών της Ευρώπης το έχετε ακούσει; το έχετε διαβάσει;
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/coudenhove- kalergi.html#ixzz4gqldHnRc
+++ Και αυτό το σχέδιο, όπως και άλλα συναφή, περιλαμβάνονται στα περιβόητα προγράμματα και σχέδια της ΑΤΖΕΝΤΑΣ 20, 30 και των λοιπών που θα …. ακολουθήσουν, εάν οι λαοί τους αφήσουν.
Βενετία Κάντζια
Αθήνα, 11.5.2017
Βενετία Κάντζια ΠΡΟΣ Κ.ΓΕΝ.ΕΠΙΘ.ΔΗΜ.ΔΙΟΙΚ.11.5.2017 + ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (μεταφερόμενο)
Βενετία Κάντζια ΠΡΟΣ Κ.ΓΕΝ.ΕΠΙΘ.ΔΗΜ.ΔΙΟΙΚ.11.5.2017 + ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (μεταφερόμενο)
Ακολουθεί ο φάκελός του:
Βενετία Κάντζια ΠΡΟΣ Κ.ΓΕΝ.ΕΠΙΘ.ΔΗΜ.ΔΙΟΙΚ.11.5.2017 + ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (μεταφερόμενο)
Επειδή εναντίον της συγκεκριμένης ΑΑΔΕ , αρχής χωρίς νομοθετικά κατοχυρωμένης ή προβλεπόμενης οιασδήποτε νομικής υπόστασης, εκκρεμεί η κάτωθι μήνυση:
https://justiceforgreece.wordpress.com/%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CF%8 D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82- 2/%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%B7- %CE%B3%CE%B9%CE%B1- %CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7- %CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%C E%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%AC/
Βλ. 1η Σελίδα της μήνυσης:
https://justiceforgreece.wordpress.com/%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CF%8 D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82- 2/%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%B7- %CE%B3%CE%B9%CE%B1- %CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7- %CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%C E%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%AC/
Επειδή δεν μου έχει δοθεί μέχρι σήμερα, καμία απολύτως απάντηση στα ερωτήματα που έχω θέσει και στη Δ.ΟΥ./ ΙΖ ́ΑΘΗΝΩΝ, ιδιαίτερα αυτά που έχουν σχέση με την μετατροπή της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, αλλά και όλων των ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ κλπ. Δημόσιων φορέων σε ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ καταχωρημένες στο σχετικό βιβλίο στο DELAWARE,
Επειδή η συγκεκριμένη ΑΡΧΗ / ΑΑΔΕ, αν και «ανεξάρτητη» όπως τονίζεται, είναι σαφές, ότι έχει σχέση με το «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ», τίθεται το εύλογο ερώτημα ποιό είναι στην περίπτωση αυτή το σωστό ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, στον «έλεγχο» του οποίου υπάγεται η αρχή αυτή;;; Αυτό που είναι καταγεγραμμένο πλέον ως ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ή αυτό που γνωρίζαμε ως Κρατικό και απόλυτα Δημοσίου Χαρακτήρα και Συμφέροντος;;; Ερώτημα, που χρήζει άμεσης και ειλικρινούς απαντήσεως, γιατί από την απάντηση αυτή, εξαρτώνται πολλά…
Αλλά εδώ, είναι φυσικό ότι προκύπτουν και επί πλέον ενστάσεις:
1. Δημιουργήθηκε μια ΑΡΧΗ ΑΕΡΑΣ, το μισθό της οποίας πληρώνει ο Ελληνικός Κυρίαρχος Λαός, ακριβώς όπως και όλους τους «δημόσιους υπαλλήλους», οι οποίοι δεν μπορεί πλέον να είναι δημόσιοι, εάν και εφ’ όσον έχουμε μετατραπεί σε ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ!! Γιατί από πότε ένας Κυρίαρχος Λαός, πληρώνει – και πανάκριβα! – τους μισθούς ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ;; Αυτό είναι δουλειά και ευθύνη του κάθε ιδιοκτήτη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που τους έχει προσλάβει και όχι του Κυρίαρχου Λαού στον οποίο παρουσιάζονται ως Κράτος και ως νόμιμη Κυβέρνηση, ενώ ίσως εδώ και καιρό να μην είναι πλέον!!
Πάντως ούτε εγώ, αλλά ούτε και κανένα άλλο μέλος του Κυρίαρχου Ελληνικού Λαού δεν νοούμε εαυτούς ως ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ αυτής της ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ . Αλλά και ουδεμία έχουμε υποχρέωση να πληρώνουμε τους μισθούς των εντεταλμένων σε όλες τις βαθμίδες ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ της και να ανεχόμαστε να απαιτούν ως ΕΤΑΙΡΕΙΑ, να πληρώνουμε φόρους, παραπλανώντας μας ως «νόμιμη κυβέρνηση κυρίαρχου κράτους».
Μια ΑΡΧΗ λοιπόν ΦΑΝΤΑΣΜΑ αυτή η ΑΑΔΕ, με κύρια αποστολή να εκβιάζει τον Κυρίαρχο Λαό, να τον τρομοκρατεί και ποδοπατεί όλα του τα δικαιώματα. Να του βγάζει στο σφυρί την περιουσία του, ακόμη και ολόκληρο το ιερό καταπίστευμα που είναι η Πατρίδα του. Να τον απειλεί και να απαιτεί και συμμόρφωση, σύμφωνα με το Ν.4174 / 2013 και το άρθρο 33 περί «προβλεπόμενων κυρώσεων», αν δεν υπακούει!
Κανένας τους όμως, δεν φαίνεται να γνωρίζει, ότι ένας Κυρίαρχος Λαός ποτέ μα ποτέ δεν καταργείται, αλλά ούτε και εκβιάζεται και μάλιστα από ΑΡΧΕΣ ΑΕΡΑ!
Ίσως το πιο βέβαιο φαίνεται να είναι ότι αυτή την ΑΡΧΗ, την έχουν εγκληματικά και παράνομα εντάξει στην KfW, την ΤΡΑΠΕΖΑ στην οποία είναι διευθύνων σύμβουλος ο κ. Σόϊμπλε! Όπου άλλωστε εκεί μέσα βρίσκεται και το γερμανικό ΤΑΙΠΕΔ ( TREUHAND – του ίδιου εμπνευστή και εκτελεστή )…
Δηλ. ο διαχειριστής της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ε.Π.Ε. με το όνομα ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ….. ( αυτό το γεγονός το έχουμε προ πολλού τεκμηριώσει και αναδείξει) είναι τώρα και ο δικός μας διαχειριστής και εργολάβος της ζωής και της τύχης μας, των παιδιών μας, αλλά και αυτής της Πατρίδας μας Ελλάδας;;; Και δεν το έχουμε ακόμη καταλάβει;;
2. Αλλά και ο Νόμος αυτός καθ’ εαυτός του 2013, τον οποίο επικαλείται η ΑΑΔΕ , αλλά και κάθε άλλος νόμος που έχει ψηφισθεί «από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ» μετά την 4. Απριλίου του 2000, (ημερομηνία καταχώρησης της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ως ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ), πρέπει επί τέλους να μας εξηγηθεί, ποιά νομιμότητα και ισχύ μπορεί να έχει, με δεδομένο το να είμαστε ή δεν είμαστε από τότε ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ; Μια ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, δεν έχει δικαίωμα να νομοθετεί στο όνομα του Κυρίαρχου Λαού. Μπορεί να συντάσσει, να ψηφίζει και να αναθεωρεί το καταστατικό της. Αλλά μέχρι εκεί.
Είναι κατανοητό βέβαια ότι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ: όλες, είτε κεντρικές, είτε περιφερειακές, είτε ΟΤΑ κλπ., δεν μπορεί παρά να δουλεύουν έκτοτε και «επισήμως» με ΕΤΑΙΡΙΚΟ /ΙΔΙΩΤΙΚΟ/ ΕΜΠΟΡΙΚΟ / ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ/ΔΙΚΑΙΟ ( ίσως όχι μόνο σε σχέση με τα «πρόσφατα μνημόνια»)… αλλά ήδη από το έτος 2000;;;
Το ΔΙΚΑΙΟ δηλαδή, των ΠΕΙΡΑΤΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ και βέβαια οι «νόμοι» που ψηφίζονται έκτοτε από τη ΒΟΥΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, είναι απλά αλλαγές και προσθήκες στο ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ αυτής της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ασφαλώς, όχι νόμοι έγκυροι και νόμιμοι που αφορούν τον Κυρίαρχο Ελληνικό Λαό, στον οποίο και παράνομα του επιβάλλονται .
Ο Ελληνικός Κυρίαρχος Λαός όμως, υποφέρει. Οδηγείται σε εξαθλίωση, γενοκτονία, αφανισμό, μετανάστευση και ατέλειωτο πόνο και συμφορά. Και η Πατρίδα Ελλάδα αφήνεται έρμαιο στα χέρια της κάθε ΑΑΔΕ, που χρυσοπληρώνεται και από πάνω, για το βίαιο και αποτρόπαιο τρόπο με τον οποίο απαιτεί να μας επιβάλλει την εγκληματική της «αποστολή».
3. Αν όμως τώρα, δεν γίναμε το έτος 2000 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ και όντως εξακολουθούμε ακόμα να είμαστε κανονικό κυρίαρχο κράτος, με νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση και βουλή και όχι Δ.Σ. και διευθύνοντα σύμβουλο, (αντί για κυβέρνηση και πρωθυπουργό) όπως είναι στις ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, πως τότε είναι δυνατό, ένας νόμιμα ψηφισμένος νόμος, όπως π.χ. ο συγκεκριμένος Ν.4174 / 2013 και το άρθρο 33, να επιτρέπεται να εγκρίνεται να τον χρησιμοποιεί για να μας τρομοκρατεί, μια κάποια ΑΑΔΕ ΑΕΡΑΣ και ΦΑΝΤΑΣΜΑ, χωρίς νομικό πλαίσιο και νομική κατοχύρωση και υπόσταση, από την αρχή της ιδρύσεώς της;;
Επικαλούμαι τώρα, όλα τα άρθρα του Συντάγματος των Ελλήνων, όπως αυτά αναφέρονται στον Καταστατικό μας Χάρτη και τα οποία κατοχυρώνουν τα νόμιμα δικαιώματα του Κυρίαρχου Ελληνικού Λαού, μέλος του οποίου είμαι και εγώ:
http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/
Η Βουλή : Το Πολίτευμα
Σύνταγμα
MEPOΣ ΔEYTEPO – Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
‘Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων)
1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
‘Αρθρο 5: (Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προσωπική ελευθερία)
1. Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
**’Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει.
Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο
εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής
ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και
συμφερόντων τρίτων.
( Γιατί λοιπόν μου αρνούνται απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτω; Ας μου
δοθεί σε αυτή την περίπτωση ο σχετικός νόμος, ο οποίος τους επιβάλλει
για κάποιους λόγους, αυτή τους την άρνηση ).
‘Αρθρο 7: (Καμιά ποινή χωρίς νόμο, απαγόρευση βασανιστηρίων) ………………………………………………………..
2. Τα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή
άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης
αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει.
( Γιατί, τι άλλο πραγματοποιείται με αυτό τον ανελέητο οικονομικό πόλεμο
που ασκείται χρόνια τώρα, εις βάρος του Κυρίαρχου Ελληνικού Λαού, παρά
όσα αναφέρονται εδώ ότι απαγορεύονται και τιμωρούνται);;
**3. Η γενική δήμευση απαγορεύεται.
( Πέρα από την ιδιωτική περιουσία πρέπει και αυτή η ίδια Πατρίδα να ΞΕΠΟΥΛΗΘΟΥΝ, γιατί έτσι το αποφασίζουν οι κάποιοι)!!!
‘Αρθρο 10: (Δικαίωμα αναφοράς προς τις αρχές)
1. Kαθένας ή πολλοί μαζί έχουν το δικαίωμα, τηρώντας τους νόμους του Kράτους, να αναφέρονται εγγράφως στις αρχές, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ενεργούν σύντομα κατά τις κείμενες διατάξεις και να απαντούν αιτιολογημένα σε εκείνον, που υπέβαλε την αναφορά, σύμφωνα με το νόμο.
( Εμένα γιατί μου αρνούνται αυτό το δικαίωμα);;
2. Mόνο μετά την κοινοποίηση της τελικής απόφασης της αρχής στην
οποία απευθύνεται η αναφορά, και με την άδειά της, επιτρέπεται η δίωξη
εκείνου που την υπέβαλε για παραβάσεις που τυχόν υπάρχουν σ’ αυτή.
( Σε μένα γιατί ακολουθήθηκε ανάποδος δρόμος);;
**3. Η αρμόδια υπηρεσία ή αρχή υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα για παροχή πληροφοριών και χορήγηση εγγράφων, ιδίως πιστοποιητικών, δικαιολογητικών και βεβαιώσεων μέσα σε ορισμένη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των 60 ημερών, όπως νόμος ορίζει. Σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης, πέραν των άλλων τυχόν κυρώσεων και έννομων συνεπειών, καταβάλλεται και ειδική χρηματική ικανοποίηση στον αιτούντα, όπως νόμος ορίζει.
( Εμένα γιατί μου αρνούνται αυτό το δικαίωμα );;
‘Αρθρο 20: (Έννομη προστασία, δικαίωμα προηγούμενης ακρόασης) …………………………………………………
2. Tο δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης του ενδιαφερομένου ισχύει και για κάθε διοικητική ενέργεια ή μέτρο που λαμβάνεται σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων του. ( Και αυτό το δικαίωμα, γιατί μου το έχουν καταπατήσει )…
Το δικαίωμα αυτό άλλωστε, που επανειλημμένα έχει επιβεβαιώσει και το Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως π.χ. με την πρόσφατη απόφαση 39/2017, αλλά και παλαιότερες όπως: ΣτΕ2773/2014, 1883/2014, 948/2012 κλπ.
( ΣτΕ 39/2017)
ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΑΚΡΟΑΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ
Γράφει η δικηγόρος Αθηνών Αναστασία Μήλιου*
https://curia.gr/apofasi-akironei-ta-forologika-prostima-an-den-exei- proigithei-akroasi-tou-forologoumenou-apo-tis-arx
‘Αρθρο 25: (Αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου, προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων)
**1. Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. Όλα τα κρατικά όργανα υποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και αποτελεσματική άσκησή τους. Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν και στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών στις οποίες προσιδιάζουν. Oι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας.
( Η περίπτωσή μου, σε ποιους «περιορισμούς», μπορεί να ενταχθεί );;;
2. H αναγνώριση και η προστασία των θεμελιωδών και απαράγραπτων
δικαιωμάτων του ανθρώπου από την Πολιτεία αποβλέπει στην πραγμάτωση της
κοινωνικής προόδου μέσα σε ελευθερία και δικαιοσύνη.
( Τα δικά μου όμως Συνταγματικά δικαιώματα, πως μου τα αναγνωρίζει και
προστατεύει η Πολιτεία;; γιατί βέβαια δεν έχω μόνον
Συνταγματικές υποχρεώσεις, έχω και δικαιώματα)…
3. H καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται.
(Στην περίπτωσή μου όμως, τι είναι αυτό που παρατηρείται; Δεν είναι καταχρηστική άσκηση δικαιώματος από τη μεριά της ( όποιας ) ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ έχουμε;;
4. Tο Kράτος δικαιούται να αξιώνει από όλους τους πολίτες την εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης.
(Είναι αυτονόητο αυτό. Προϋποθέτει όμως σωστή και δίκαιη συμπεριφορά και
μεταχείριση του κράτους απέναντι στον πολίτη. Αμφίδρομες σχέσεις,
σεβασμού και νομιμότητας. Και εδώ, το ουσιώδες βέβαια είναι ότι πρέπει
και οφείλει επιτέλους να διαλευκανθεί, τι είδους κράτος έχουμε: Κυρίαρχο
ή ΕΤΑΙΡΕΙΑ ;; )
MEPOΣ TPITO – Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας > TMHMA ΣT ́ – Διοίκηση > KEΦAΛAIO ΔEYTEPO – Yπηρεσιακή κατάσταση των οργάνων της διοίκησης
‘Αρθρο 103: (Δημόσιοι υπάλληλοι)
1. Oι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Kράτους και υπηρετούν το Λαό οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Tα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.
(α. Οι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ της ΑΑΔΕ, εφ’ όσον η ΑΡΧΗ στην οποία υπάγονται, είναι ΑΕΡΑΣ, τις εξουσίες πάνω μας, πως τις παίρνουν από την «Κυρίαρχη Ελληνική Κυβέρνηση»;; Δεν υποκρύπτεται τότε κάτι «παράνομο» και περίεργο στη σχέση μεταξύ τους…)
(β. Αν όμως αυτοί οι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ αυτής της ΑΑΔΕ , παίρνουν τις εξουσίες πάνω μας από ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η εγκληματική ύπαρξη και συνεργασία των δύο, εις βάρος του Ελληνικού Κυρίαρχου Λαού και όλων των δικαιωμάτων του, δεν είναι καταφανής και αυταπόδεικτη);;
(γ. Αν αυτή η ΑΑΔΕ είναι ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΕΡΑΣ, χωρίς νομική υπόσταση, με ποια προσόντα προσελήφθησαν στην θέση αυτή και βάσει ποιού έγκυρου νόμου, υποχρεούται ο Ελληνικός Κυρίαρχος Λαός να την πληρώνει και ανέχεται; Ποιος έσωθεν ή έξωθεν μας την έχει επιβάλλει);;
‘Αρθρο 95: (Συμβούλιο της Επικρατείας)
……………………………………………………
**5. Η διοίκηση έχει υποχρέωση να συμμορφώνεται προς τις δικαστικές
αποφάσεις. Η παράβαση της υποχρέωσης αυτής γεννά ευθύνη για κάθε αρμόδιο
όργανο, όπως νόμος ορίζει. Νόμος ορίζει τα αναγκαία μέτρα για τη
διασφάλιση της συμμόρφωσης της διοίκησης.
( Και εδώ ισχύει και πάλι ότι η Διοίκηση πρέπει να συμμορφώνεται προς τις δικαστικές αποφάσεις, όπως έχει επανειλημμένα επιβεβαιώσει και το Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως π.χ. με την πρόσφατη απόφαση 39/2017, αλλά και παλαιότερες όπως: ΣτΕ2773/2014, 1883/2014, 948/2012 κλπ.).
MEPOΣ TETAPTO – Eιδικές τελικές και μεταβατικές διατάξεις > TMHMA A ́ – Eιδικές διατάξεις
‘Αρθρο 106: (Κράτος και εθνική οικονομία)
1. Για την εδραίωση της κοινωνικής ειρήνης και την προστασία του γενικού συμφέροντος το Kράτος προγραμματίζει και συντονίζει την οικονομική δραστηριότητα στη Xώρα, επιδιώκοντας να εξασφαλίσει την οικονομική ανάπτυξη όλων των τομέων της εθνικής οικονομίας. Λαμβάνει τα επιβαλλόμενα μέτρα για την αξιοποίηση των πηγών του εθνικού πλούτου, από την ατμόσφαιρα και τα υπόγεια ή υποθαλάσσια κοιτάσματα, για την προώθηση της περιφερειακής ανάπτυξης και την προαγωγή ιδίως της οικονομίας των ορεινών, νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών. (Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε σχετικά με τον τεράστιο υπόγειο και υπέργειο πλούτο της Πατρίδας μας. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ μας όμως, ξεπουλάει το σύμπαν, μαζί και εμάς τους ίδιους, σύμφωνα ίσως με ένα εξαιρετικά καλά μαγειρεμένο και στημένο οικονομικό πρόβλημα (δηλ. οικονομικό πόλεμο στην ουσία), αν και πληθώρα ειδικών Ελλήνων και ξένων, βροντοφωνάζουν καθημερινά τις εγκληματικές παρανομίες και τους καθ’ όλα περίεργους σχεδιασμούς εναντίον της Ελλάδος).
2. H ιδιωτική οικονομική πρωτοβουλία δεν επιτρέπεται να αναπτύσσεται σε βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή προς βλάβη της εθνικής οικονομίας. (Όμως τι άλλο βλέπουμε εδώ, παρά αποκλειστικά και μόνο τη απύθμενη γιγάντωση της οικονομικής ιδιωτικής οικονομίας, σε βάρος της εθνικής και όλων των δικαιωμάτων και συμφερόντων του Ελληνικού Κυρίαρχου Λαού και της ίδιας της Πατρίδος μας);;
Και τώρα, μερικά άρθρα του Επικαιροποιημένου Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, που αν μεν εξακολουθεί να υφίσταται η κρατική δομή δημοσίου συμφέροντος της Διοίκησης, τότε περιμένω επιτέλους να δω τα αποτελέσματα της συμμόρφωσής της και στην περίπτωσή μου. Ο σχολιασμός κατά άρθρο, δεν είναι απαραίτητος, μια και αυτός έχει γίνει πιο πάνω, σε βασικά σχετικά άρθρα του Συντάγματος, πάνω στα οποία και έχει βασισθεί και ο Κώδικας αυτός.
http://www.minadmin.gov.gr/?p=12213
Επικαιροποιημένος Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας
03.11.2015
PDF | DOC | Επικαιροποιημένος Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας
Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση .
Άρθρο 4:
–
«1. α. Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη, ημέρες.
β. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού μπορεί να ορίζεται, κατά περίπτωση, διαφορετική προθεσμία για τη διεκπεραίωση υποθέσεων, εφόσον το επιβάλλουν ειδικοί λόγοι, που αναφέρονται ρητώς σ’ αυτήν.»
«2. Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός πέντε (5) τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα:
α) τους λόγους της καθυστέρησης, β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία.»
«3. Οι υπηρεσίες απαλλάσσονται από τις κατά την παράγραφο 1 υποχρεώσεις αν το αίτημα είναι εμφανώς παράλογο, αόριστο, ακατάληπτο ή επαναλαμβάνεται κατά τρόπο καταχρηστικό».
Άρθρο 5:
Πρόσβαση σε έγγραφα
Άρθρ.5.-1.Κάθε ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα, ύστερα από γραπτή αίτησή του, να λαμβάνει γνώση των διοικητικών εγγράφων. Ως διοικητικά έγγραφα νοούνται όσα συντάσσονται από τις δημόσιες υπηρεσίες, όπως εκθέσεις, μελέτες, πρακτικά, στατιστικά στοιχεία, εγκύκλιες οδηγίες, απαντήσεις της Διοίκησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις.
Άρθρο 6:
Προηγούμενη ακρόαση του ενδιαφερομένου
Άρθρ.6.-1.Οι διοικητικές αρχές, πριν από κάθε ενέργεια ή μέτρο σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων συγκεκριμένου προσώπου, οφείλουν να καλούν τον ενδιαφερόμενο να εκφράσει τις απόψεις του, εγγράφως ή προφορικώς, ως προς τα σχετικά ζητήματα.
2.Η κλήση προς ακρόαση είναι έγγραφη, αναφέρει τον τόπο, την ημέρα και την ώρα της ακρόασης, προσδιορίζει δε το αντικείμενο του μέτρου ή της ενέργειας. Η κλήση κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο τουλάχιστον πέντε (5) πλήρεις ημέρες πριν από την ημέρα της ακρόασης. Ο ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα να λάβει γνώση των σχετικών αποδεικτικών στοιχείων και να προβεί σε ανταπόδειξη. Η τήρηση της προαναφερόμενης διαδικασίας, καθώς και η λήψη υπόψη των απόψεων του ενδιαφερομένου, πρέπει να προκύπτουν από την αιτιολογία της διοικητικής πράξης. Το υιοθετούμενο μέτρο πρέπει να λαμβάνεται μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την ακρόαση του ενδιαφερομένου.
3.Αν η άμεση λήψη του δυσμενούς μέτρου είναι αναγκαία για την αποτροπή κινδύνου ή λόγω επιτακτικού δημόσιου συμφέροντος, είναι, κατ’ εξαίρεση, δυνατή η, χωρίς προηγούμενη κλήση του ενδιαφερομένου, ρύθμιση. Αν η κατάσταση που ρυθμίστηκε είναι δυνατόν να μεταβληθεί, η διοικητική αρχή, μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών, καλεί τον ενδιαφερόμενο να εκφράσει τις απόψεις του σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, οπότε και προβαίνει σε τυχόν νέα ρύθμιση. Αν η πιο πάνω προθεσμία παρέλθει άπρακτη, το μέτρο παύει αυτοδικαίως, και χωρίς άλλη ενέργεια, να ισχύει.
4.Οι διατάξεις των παρ. 1 και 2 εφαρμόζονται και όταν οι σχετικές με τη δυσμενή διοικητική πράξη διατάξεις προβλέπουν δυνατότητα άσκησης διοικητικής προσφυγής.
Άρθρο 7:
Αμεροληψία των διοικητικών οργάνων
Άρθρ.7.-1.Τα διοικητικά όργανα, μονομελή ή συλλογικά, πρέπει να παρέχουν εγγυήσεις αμερόληπτης κρίσης κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους.
Τέλος, στο Σύνταγμα των Ελλήνων (2001) και στο άρθρο 28.1 αναφέρονται τα εξής:
MEPOΣ TPITO – Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας > TMHMA A ́ – Σύνταξη της Πολιτείας
‘Αρθρο 28: (Κανόνες του διεθνούς δικαίου και διεθνείς οργανισμοί)
1. Oι γενικά παραδεγμένοι κανόνες του διεθνούς δικαίου, καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις, από την επικύρωσή τους με νόμο και τη θέση τους σε ισχύ σύμφωνα με τους όρους καθεμιάς, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού ελληνικού δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου…..
Παραθέτω τώρα εδώ, από την Επίσημη Εφημερίδα της Ε.Ε. σχετικά άρθρα του ΧΑΡΤΗ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ της Ε.Ε.:
http://eur-lex.europa.eu/legal- content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:12016P/TXT&from=EL
7.6.2016 EL Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης C 202/389
ΧΆΡΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΉΣ ΈΝΩΣΗΣ (2016/C 202/02)
TITΛΟΣ 1
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
Άρθρο 1:
Ανθρώπινη αξιοπρέπεια
Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι απαραβίαστη. Πρέπει να είναι σεβαστή και να προστατεύεται.
Άρθρο 36:
Πρόσβαση στις υπηρεσίες γενικού οικονομικού ενδιαφέροντος
Η Ένωση αναγνωρίζει και σέβεται την πρόσβαση στις υπηρεσίες γενικού οικονομικού ενδιαφέροντος, όπως αυτό προβλέπεται στις εθνικές νομοθεσίες και πρακτικές, σύμφωνα με τις Συνθήκες, προκειμένου να προαχθεί η κοινωνική και εδαφική συνοχή της Ένωσης.
Άρθρο 41:
Δικαίωμα χρηστής διοίκησης
1. Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στην αμερόληπτη, δίκαιη και εντός ευλόγου προθεσμίας εξέταση των υποθέσεών του από τα θεσμικά και λοιπά όργανα και τους οργανισμούς της Ένωσης.
2. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει ιδίως:
α)το δικαίωμα κάθε προσώπου σε προηγούμενη ακρόαση πριν να ληφθεί ατομικό μέτρο εις βάρος του,
β)το δικαίωμα κάθε προσώπου να έχει πρόσβαση στον φάκελό του, τηρουμένων των νομίμων συμφερόντων της εμπιστευτικότητας και του επαγγελματικού και επιχειρηματικού απορρήτου,
γ) την υποχρέωση της διοίκησης να αιτιολογεί τις αποφάσεις της.
3. Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στην αποκατάσταση εκ μέρους της Ένωσης της ζημίας που του προξένησαν τα θεσμικά όργανα ή οι υπάλληλοί της κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, σύμφωνα με τις γενικές αρχές που είναι κοινές στα δίκαια των κρατών μελών.
4. Κάθε πρόσωπο μπορεί να απευθύνεται στα θεσμικά όργανα της Ένωσης σε μία από τις γλώσσες των Συνθηκών και πρέπει να λαμβάνει απάντηση στην ίδια γλώσσα.
Άρθρο 42:
Δικαίωμα πρόσβασης στα έγγραφα
Κάθε πολίτης της Ένωσης καθώς και κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατοικεί ή έχει την καταστατική έδρα του σε ένα κράτος μέλος έχει δικαίωμα πρόσβασης στα έγγραφα των θεσμικών και λοιπών οργάνων και οργανισμών της Ένωσης, ανεξαρτήτως υποθέματος.
Και τώρα σχετικά ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ σύμφωνα με τη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ:
http://www.ohchr.org/EN/UDHR/Pages/Language.aspx?LangID=grk
Universal Declaration of Human Rights
Ellinika’ (Greek)
Source: United Nations Information Centre, Greece
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1948
ΑΡΘΡΟ 5:
Κανείς δεν επιτρέπεται να υποβάλλεται σε βασανιστήρια ούτε σε ποινή ή μεταχείριση σκληρή, απάνθρωπη ή ταπεινωτική.
ΑΡΘΡΟ 6:
Καθένας, όπου και αν βρίσκεται, έχει δικαίωμα στην αναγνώριση της νομικής του προσωπικότητας.
ΑΡΘΡΟ 7:
Καθένας έχει το δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης και της έκφρασης, που σημαίνει το δικαίωμα να μην υφίσταται δυσμενείς συνέπειες για τις γνώμες του, και το δικαίωμα να αναζητεί, να παίρνει και να διαδίδει πληροφορίες και ιδέες, με οποιοδήποτε μέσο έκφρασης, και από όλο τον κόσμο.
ΑΡΘΡΟ 21
Η λαϊκή θέληση είναι το θεμέλιο της κρατικής εξουσίας
Αξίζει επίσης εδώ, να αναφερθούν και τα κάτωθι:
1.
Μήνυση ( από τις πολλές ίσως) προς τον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Σ.Ε.Υ.Σ.) κατά Αλέξη Τσίπρα, Προκόπη Παυλόπουλου, Βασιλικής Θάνου και παντός υπευθύνου για εσχάτη προδοσία:
https://justiceforgreece.wordpress.com/μηνύσεις-2/σ-ε-υ-σ-κατά-αλέξη- τσίπρα-προκόπη-παυλό/
1η Σελίδα:
https://justiceforgreece.wordpress.com/μηνύσεις-2/σ-ε-υ-σ-κατά-αλέξη- τσίπρα-προκόπη-παυλό/
2.
Αλλά και σε παλιότερες δηλώσεις του, ο σημερινός ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Kύριος Προκόπης Παυλόπουλος,
https://justiceforgreece.wordpress.com/%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CF%8 D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82- 2/%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%B7- %CE%B3%CE%B9%CE%B1- %CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7- %CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%C E%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%AC/
πολύ καθαρά επισημαίνει ο ίδιος, ότι είναι :
Αντισυνταγματικές οι επιδιώξεις του μνημονίου, αντισυνταγματική η «εξουσία» της Τρόικας
Posted by olympiada στο Οκτώβριος 12, 2011
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΑΝΑΧΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
του Προκόπη Παυλόπουλου
Βουλευτή, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Η συνέχεια εδώ:
justiceforgreece April 12, 2017 @ 14:29
Θεωρώ λοιπόν, ότι με τις ενέργειές μου προς τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ, καλύπτομαι πλήρως, επί πλέον και από το Ακροτελεύτιο Άρθρο 120 του Συντάγματος, το οποίο και σέβομαι και ακολουθώ. Αλλά αυτό είναι ακριβώς αυτό που περιμένω να δω και από τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ στην οποία και προσφεύγω.
Δεν ξεχνώ ότι ως μέλος του Ελληνικού Κυρίαρχου Λαού, έχω όχι μόνον υποχρεώσεις ( όταν αυτές είναι νόμιμες), αλλά και δικαιώματα, τα οποία δεν επιτρέπω να μου αγνοούν ή και καταπατούν.
Και βέβαια, ας μην ξεχνά κανείς από τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ ότι ευθύνεται ο καθένας /κάθε μία προσωπικά, για πράξεις και οποιεσδήποτε παραλείψεις ή λάθη εις βάρος του Ελληνικού Κυρίαρχου Λαού, μέλος του οποίου είμαι και εγώ.
Άλλωστε, σιωπή, απόκρυψη ή παραχάραξη και διαστρέβλωση της αλήθειας, ισοδυναμεί με συνενοχή στην προδοσία. Και αυτή την αλήθεια έχω καθήκον να ερευνώ, αλλά και να κάνω κτήμα και σε άλλους.
MEPOΣ TETAPTO – Eιδικές τελικές και μεταβατικές διατάξεις > TMHMA Δ ́ – Aκροτελεύτια διάταξη
‘Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)
1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E ́ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Eφημερίδα της Kυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Yπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Iουνίου 1975.
2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η
αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση
όλων των Eλλήνων.
3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των
εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη
εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»
Με εκτίμηση
Βενετία Κάντζια
Αθήνα 11.5.2017
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου